dagboek bijtjes
Vorige week..
Vierden we maandag feest voor dit jarige bijtje! Hieperdepiep Hoera!








tekenden we ons mannetje van de maand..






luisterden we naar het volgende verhaal.. en maakten een onderzoeksverslag over het leven van een kikker!





De kikkervisjes eten geven!

Donderdag genoten we van het mooie weer en brachten we onze hoekjes weer naar buiten..
Vanuit het verjaardagsboek van ons jarige bijtje 'Anna eet graag fruit', maakten we allerlei hoeken.
Een marktkraampje met fruit..












een ontdektafel met citrusvruchten, pincetten, water, potjes, ...
















knippen in rode en witte kool en mengen met water..








schilderen uit het verhaal 'Anna eet graag fruit'..





puzzelen met blokken..
Op de blokken stonden tekeningen van fruit, we moesten de fruitjes terug in zijn geheel puzzelen..







in de namiddag trokken we naar kinderdagverblijf Dol-Fijn!
Ook daar zijn ze rond voeding en smaken bezig.
Melissa speelde TikTak en daarna konden we nog fijn spelen in hun tuintje.















